.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز محدوديت ترافيکی در جاده های شمال
محدودیت های آمد و شد برای خودروها از صبح امروز در جاده های ارتباطی مازندران آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ محمدرضا خسرويان سرپرست پليس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد کليه تريلرها، كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 ، امروز، فردا و جمعه از محور هراز ممنوع است.

 

وی افزود: تردد کليه تريلر ها به استثنای تريلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 8 تا 22 امروز و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

سرهنگ خسرويان با بیان اینکه تردد موتورسيکلت ها از ساعت 12 ظهر امروز تا 6 صبح شنبه يازدهم دی ماه از محورچالوس هراز و ممنوع است، گفت:تردد موتور سيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

سرپرست پليس راه فرماندهی انتظامی مازندران، خاطر نشان گفت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 جمعه 10 دی ماه از كرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

سرهنگ خسرويان افزود: مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با شماره 2182934 و پیش شماره 011 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعيت راه های استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.